August 4, 2010

huhuhu..lama merindui blog ini

waaa....mmg dah sebulan lebih tak berhapdet blog saya ni....(komersial plak guna saya ni)... almaklum la kat rumah sendiri wifi tak masuk2 lagi ntah bila nk masuk pun tak tau...dok kat kg pun mcm dah ilang mood aje nk online sebab nnt mesti asyik nk bukak fb, kpm...balik2 fb, kpm....buat yang tau, kpm tu sbb nk cek tmpt posting saya le...tak tau la bila nk dibuka utk dpli...posting kpli baru diberitau...ada la yg dpt tmpt....bersabar ajela..

sambil2 menunggu dgn sabar tu....saya anak beranak blk kg....hehehe...biasa la ayat opah kepada anak2 saya ni...nnt dah start ngajar tak dpt nak duduk lama2 kat rumah mak....adoi...sadis....

sambil2 duduk kat kg...sambil2 tu dok tunggu kat kedai gak laa...tlg bisnes abg saya.. insya Allah nak tmbh rezeki di bulan ramadhan dan seterusnya...drpd dok sajorkk... anak2 pun dah besar...tak la susah sgt nk menjaga...

bila sebut pasal anak2 byk menda nk citer..tp disebabkan time is limited...so tunggu masa yg sesuai je la...
tp nk sebut jugak...kak yong dah petah berkata2....waaa...kadang2 tu pening nk melayan dia....kalo marah dia nnt dia tarik muka pastu mula la cakap...ibu marah yah....sambil wat muka merajuk....ibu tak sayang yah lg ..... adoi....gerammmm pun ado...kesian lagi la ado....hehehe....
adik plak dh pandai wat gimik muka...lg org kata geram...lg dia buat aksi geramm....sampai terketar2 tu gerammnya...nnt la upload video or gmbr...tp video tak jadi sgt...hehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails