August 27, 2010

berdebar dup dap dup dap...(baca pun mesti penuh debaran)

Ye...betul...saya baru dpt tau dr kwn yg se'dpli' dgn saya dah dpt tmpt postingnya..iaitu di ............ Sabah bah.... hah...Saya plak mcm mane... Cuak gak tunggu nih...harap2 dapatlah kat area Rawang or Bukit Beruntung ni..tak pun kalo dpt Perak ( second choice) pun tak pe juga... Jannah namanya, mintak kat johor, dpt kat sabah. Menurut kata beliau (eceh..mcm intebiu menteri plak), kemungkinan yg posting ke Sabah Sarawak yg dpt surat dlu. tarikh lapor diri adalah pada 27hb Sep 2010.... mudah2an tarikh kita sama...

bersama rakan sedpli-upsi...kuliah di Proton City, Tg. Malim
Semangat nak mengajar ni..kena bukak buku balik laaa...buku RPH kena bukak blk laaa. Hurmm... ngajar apa pun tak pasti lagi. Memang betul saya amik Pengajian Am, tp sekolah2 kebanyakan tak terima guru2 baru ajar Pengajian Am. Kalau ada pun, dah rezeki guru2 tersebut... semga saya diberi sekolah yang berdekatan dgn tempat tinggal...atau dgn kata lain, tak nak berjauhan dgn keluarga lg...huhuuhu.. tp kalo ditakdirkan saya posting jauh dr tempat tinggal.....??? harus saya angkut anak2 dan suami terchinta ku itu sekali...abang..kita bisnes ye nnt.. abang benti keje je laaa...hehehe...

kalo korang di situasi saya mcm mane....??

No comments:

Related Posts with Thumbnails