June 28, 2010

akhirnya....

erm...ingin saya maklumkan...selepas dari hari ini...saya akan menggunakan kata ganti diri saya...sejajar dgn saya sebagai isteri, ibu, guru, rakan, dan sebagainya... yang dah lepas2 tu idok le saya nak tukar semula...tak de rajinn.. tmbhn pula saya dah makin membizi dengan pelbagai jenis kain...yg nak dijahit...yeahhh...my new hobi...
byk wei kain bila dikorek2 kat rumah opah tu...blh la ibu buat mcm2 kat kain2 yg tak digunakan tu...hahaha... pas ni nak update blog pun sure mcm slow skit...yelah...dah bizi..pastu blk kat bukit beruntung tu line slow nak mampos....erkkkk...tersasul tulis ibu daaaaa.... hahahahaaaaa..... ok..ok....saya nt bizi...so harap maklum aje... ada masa saya update...kalo blh nk update hari2 2,3 entri...best tu...anak pun dah besar...ok la...

No comments:

Related Posts with Thumbnails