October 27, 2010

Bizi dengan report tp tak reti nak buat

Mak aih...tajuk entry ni pun dah menceritakan apa yg nak diceritakan... kalau dah malas tu malas jugak la saya ooii.. tp kali ni tak blh malas2 sgt. Kena buat skit2 walu pun sebaris ayat. Sebab nnt manyak lagi menda nak direportkan. Tak kuasa mak nak buat kat rumah. Kat sekolah ni bukan tak blh nk buat, Cuma tak blh nak konsentrasi sbb kejap2 ada relief kelas... pas relief, mkn plak.. pastu mesti menyibuk nk jugak tgk email ke fb ke...tipu la kalo dh ada internet ni tak gunakan kemudahan yg diberikan kan kann.. Cuma tak la saya sepanjang zaman nak bukak internet. Kalo ada yg tgk saya online tuu maknanya saya online digsby je.. mozilla pun tak bukak. Tima nak post blog je baru bukak. Tu pun 5 minit je. Yelah, saya kan dah karang siap2. Hehehe..

Eh..eh.. apa yang meriah sgt tu.. alahai...ada cikgu yg sambut birthday la..ado kek la... continue jap lg la...

Tgk... cmne report saya nk siap... time berkobar nak siap mesti ada je hal2 yang blh dielakkan tp sengaja tak blh nak elakkan..hahahah poyossss betul !


 

No comments:

Related Posts with Thumbnails