January 2, 2011

tm vs brodben

ya ampunnn...patutlah tm tak pasang2 lg line kat rumah aku ni.. rupanya takde fasiliti...adoi...kesian la org2 kat tmn perumahan aku ni, tak berpeluang nak dptkan line tm... apatah lagi streamyx yg dgr kabarnya nk di upgradekan tp kawasan aku ni tak de pun upgrade2... tm yg ngok dan ngek.....patutlah student2 kat sini agak ketinggalan dalam mencari ilmu. yelah, nak g cyber pun sekali print dah mahal... jauh plak tu. yg ado tu kejap idup kejap ilang...

maka, mencarilah saya alternatif lain iaitu dgn mendaftar kan diri kat brodben celcom. hari tu pernah gunakan maxis, tp line langsung takde...3g pun takde.. penah jugak gunakan brodben celcom (pinjam kawan), blh la dpt skit... sebab tu ambik celcom brodben..

tapi..... hurmm.....apalah teruk sgt pedalamannya tmpt tinggal saya ni. line elek kepocikk. ada pun dpt la skit. tang nak bukak mozila tu hancusss... mlm ok la pulak. ok la skit. mintak2 diupgradekan la thn ni...

mcm mana ni ye... nak pindah rumah jer rasanya.. tp tak sanggup nak menyewa dah. nak tunggu beli rumah, lambat le lagi... mau tggu 2,3 thn lg.. kalo pindah area sini2 yg ada line tm, munasabah ke ye/?

interface celcom baru....entah baru ke lama tak tau la, tp dlu2 punya lain skit.

No comments:

Related Posts with Thumbnails