January 3, 2012

persiapan anak ke sekolah pertamanya

Sepatutnya esok kakyong mula bersekolah tadika. Tapi disebabkan kakyong dan adik tak lihat sepenuhnya tak jadilah antar esok. Daftarkan saje la..daftar sekali dgn day care..utk dua beradik tu cecah 1k jugak..

Rezeki naik gaji ni kan utk anak2... Sewajarnya anak dpt yg terbaik dan setakat termampu. Nak antar kakyong kat sekolah yg bernama tu jauh dr sini. Ibu pun mmg tak dpt nak antar jauh2.  Abah pulak keje syif. .Lg susah nak antar kakyong nanti. Tunggulah kita dh pindah rumah nnt baru ingat nak masukkan kakyong dan adik kat tadika terbaikkkk tu...insyallah thn dpn...

Masing-masing excited nak ke sekolah. Mujurlah abah cuti esok. Blh abah uruskan. Tapi ibu tak dpt nk tgk anak pegi sekolah buat pertama kalinya. Harap2 diorang ok....


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Related Posts with Thumbnails