November 4, 2009

My funniest baby contest

Cepat2...tawaran sementara stok masih ada...eh...sementara belum tutup tarikh...hehehe... saje la ibu tengah dok layan video anak2 ni..sambil2 tu bukak blog orang tetiba nampak contest yang interesting ni...best jugak tgk gmbr babies yg pelbagai ragam dan aksi tu kan...saja suke-suki...pe salahnya..


Tajuk : MY FUNNIEST BABY CONTEST

BerMula : 20 Oktober hingga 13 November 2009 (12.00 tengahari)
Berumur : 1 bulan hingga 3 tahun
Kategori A : baby gurl
Kategori B : baby boy

Hadiah :
-1 Cloth Diaper Lunatots bagi setiap kategori
Sponser dari
Babyumishop

- 1 helai baju baby bagi setiap kategori
Sponser dari
IT @ RLiiT'S BoutiQe & beuty Centre


Hadiah PiliHan unTuk Peserta Bertuah
- 1 Diaper Stacker


Sponsor dari Moms&babyshop

Syarat Penyertaan:

- Jadi Follower Umidanish dan sponsor2 serta add Umidanish dalam bloglist anda
- Letak banner di sidebar blog anda dengan link ke entri ini
- Membuat entri mengenai contest ini diblog anda
- Dalam entri itu, upload satu (1) gambar si comel anda dengan aksi Funny yang paling menarik hati para juri. Sila nyatakan nama si comel dan umurnya. Sila juga nyatakan apa yang terdapat di semua blog sponsor umidanish.
- Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke Umidanish dan semua sponsor (no link back will be disqualified)

Sponser 1 : Babyumishop (http://www.babyumishop.blogspot.com/)
Sponser 2 : IT@RLiiT's BeutiQue & Beuty Centre (http://www.hidupharmoni.blogspot.com/)
Sponser 3 : Moms&babyshop (http://www.momsandbabyshop.blogspot.com/)
- Bila dah siap, tinggalkan link entri anda di entri ini.
- Hanya satu sahaja pemenang bagi setiap kategori, jadi pastikan anda meletakkan satu gambar baby anda yang memiliki aksi lucu paling cutes.
- Semua penyertaan akan diadili oleh parajuri yang akan dilantik oleh umidanish sendiri.


Hadiah pilihan untuk peserta bertuah akan dicabut oleh baby danish sendiri.. Hadiah ini untuk selain pemenang kategori A dan B.
Selamat Bercontest..


Hai...ibu teruja betul nak tengok gelagat babies yg kiut miut dlm apa jua pertandingan sebabnya kita sendiri maklum baby ni mmg le comey bangat... tak dinafikan gelagat baby ni menghiburkan hati kita.. jadi bila ada contest yg macam gini, rasa best plak nk join..ala..saja2 nk share kelucuan gambar anak kita. semua ibu2 bapa seronok tgk gelagat anak2 kan.. bagus jugak diadakan contest mcm ni supaya ibu bapa semua sentiasa bersedia dengan kamera bila berhadapan dengan sesuatu perkara yg lucu terutama bila dilakukan oleh si comel kita itu...


hurmm..tak tau la ibu kenapa nak letak gambar ni tapi ibu rasa comey sangat..hehe...insyirah kesejukan yang amat ke geli yang amat ke tah la...tapi ibu rasa dia geli sebab tangannya berpasir.. tu nk gi basuh kat air laut plak tu..hehehe...bukan blh ada kotor skit kat tgnnya tu.. sekarang ni pun sama gak..

Masa tu Insyirah berumur setahun 6 bulan pegi Pulau Pangkor di penghujung bulan 12 tahun 2008. Sekarang Insyirah dah berumur 2 tahun 3 bulan..

amboi..asyik citer pasal gambar tu je..pasal contest ni terlupa plak nk citer...


Contest ni dibuat oleh seorang ibu kepada Danish.. ops..Umi kepada Danish.. hehehe...muda lagi umi ni.. pandai create benda2 ni. (bukan nak ampu yer...tak terlintas pun)...blh dikatakan kebanyakan info dalam ni blh kita share bersama..tak kira la pasal anak ke, keluarga ke..yang hidup..yang dah tiada..pengalaman...apa pun kita kan bagus kita sharekan bersama2.. thanks to umi sebab sudi berkongsi cerita dengan bloggers di luar yang tidak kita kenali pun.


Di samping penaja2 yang hebat dan bertauliah...berpengalaman la kiranya dalam selok belok perniagaan terutama yang berkaitan dengan barangan baby, ibu-ibu, tupperware pun ada tau...utk kesihatan ibu-ibu pun ada terutama kalo selepas bersalin tu... Bio Aura pun ado...
Sesiapa yang memang nak cari barang breastfeed baby, cloth diapers ke, set penjagaan selepas bersalin ke, blh refer kat blog Baby Umi Shop ini..banyak lagi ada....macam-macam adaa!!!



Pastu ada lagi penaja...ehem...dipersilakan It@rliit's Boutique & Beauty Centre 
menawarkan pakaian wanita dan kanak-kanak yang terbaik untuk pemakaian selesa dan design dari butik dengan harga yang berpatutan juga penjagaan kesihatan melalui produk yang berkualiti tinggi...


 Dan penaja yang ketiga adalah daripada Moms & baby Shop yang juga menawarkan pelbagai barangan baby yg menarik tertarik memang deboommmm... ada cloth diapers and Jus Mate.... haaa...ibu baru order..tp dengan kawan ibu la...isk...ramai jugak yg try Jus mate ni kan... jomm para ibu..kita cuba utk kecikkan badan kita...usaha dulu pastu baru tgk hasilnya. Yang penting suami kita suka, kita pun selesa....

jadi kepada sesiapa yang berminat nak join..jom la memeriahkan suasana...hehehe..suka tau tgk gmbr baby wat pelbagai aksi...hehehe

2 comments:

UmiIzz said...

goodluck

Pija Madzlan said...

Salam, mari sama2 bantu Kakyong dalam Projek Mega Blogger di blog saya :)

Related Posts with Thumbnails