August 13, 2008

MEMO

Perkara: Pemindahan Pej. EXXX KXXXX TXXXXXXX Dan EXXXX KL ke Kemaman

Huhuuhuhu...memo yang ditunggu selama ini tetiba muncul plak dah..walaupun mulut je kata pegi je dlu...tp hati ni rasa tersentak sikit..apakah ibu akan tinggalkan insyirah sekali lg dgn opah dan tinggalkan abah di sini utk bekerja di kemaman?? Apakah ibu patut mencari peluang keje lain..Ibu dah cuba, ibu dah cari...tp nasib masih tidak menyebelahi ibu.

Ya Allah, berilah aku kekuatan utk mengharunginya...tabahkan hati utk aku menghadapinya. meskipun pada Mu ia hanya ujian kecil, tp bg hambaMu yang mengharunginya memerlukan kekuatan dan kesabaran.

4 comments:

Anonymous said...

lorrr...jauh tu isma... sedihnya nk kena tingal bby....

klu sy la sure tangkap nangis nie...huhuh!!

Ismahani said...

mmg dah nangis dah masa ber 'ym' dgn suami td..huhuhu

tawakal je la saya..

Zuraimah Ismail said...

Salam kenalan isma.

Terima kasih singgah blog saya. And terima kasih jua atas comment yg diberikan..

Moga tabah hadapi ujian hidup kali ini ye..saya percaya insyirah faham..:)

Saya dah link blog juga...:)

Anonymous said...

Beautiful girl.

Related Posts with Thumbnails