November 23, 2010

Cuti-cuti di Melaka lagi...

Terharu saya tgk tempat saya belajar masa di Ayer keroh. Mana taknya, saya dulu belajar di rumah kedai sementara nak tunggu kampus induk siap. Walaupun duduk di rumah kedai, saya tetap berasa bangga sebab menjadi batch yg pertama utk UTEM. Alhamdulillah, saya tidak perlu menunggu lama utk mendapatkan kerja.

jom layan gambar je la... byk nak dikongsikan..
kampus utk student ICT. masih digunakan lg tmpt ini sebagai kampus industri.
masih ada lagi rupanya dia di sini.. tokey ken.isterinya tak ingt nama. tapi yg best dia tetap ingat saya dan kembar (orang sarawak)...hehehe
antara kelas2 kuliah kami semasa berada di sini.....

Bangunan asrama. dulu ada pagar hijau kat sekeliling bangunan tu..
next entry nak upload gmbr2 sepanjang berada di Melaka...

No comments:

Related Posts with Thumbnails